Hírek, cikkek
CBR600RR

A Honda nyilvánosságra hozta a 2024. modellévű CBR600RR árát
A tavaly novemberi EICMA bemutatását követően, de még az idei motoros szezon kezdete előtt, leleplezzük a középkategóriás szupersport-ékszerének, a CBR600RR-nek az árát. Magyarországon 4 589 000 Ft listaáron érhető el a modell[1]
A hőn szeretett CBR600RR lenyűgöző és felülmúlhatatlan versenymúlttal büszkélkedhet. Erről tanúskodik, hogy 2003 és 2008 között minden évben megnyerte az FIM World Super Sports világbajnokságot, sőt 2010-ben, 2012-ben és 2014-ben is diadalmaskodott. Emellett az Asia Road Racing bajnokságban is végig tarolt 2012 és 2016 között, sőt az All-Japan Road Race sorozat ST600-as kategóriájában (2003-tól 2011-ig, valamint 2013-ban, 2014-ben, 2016-ban és 2019-ben), illetve a Moto2-ben (2010-től 2018-ig) is számtalan alkalommal kivívta az összetett elsőséget.
A CBR600RR 2017-ben távozott a Honda európai szalonjaiból, mikor a szupersportmotorok felől a naked és a kalandmotorok felé kezdtek fordulni a vásárlók. 2021-ben újra színre lépett Japánban és Thaiföldön, most pedig visszatér az öreg kontinensre, méghozzá a legpuritánabb közúti használatra is alkalmas gyorsasági motorként.
A 2024-es CBR600RR egy igazán ritka és gyönyörű modell, amit egyedülállóan pörgős és kifinomult, négyhengeres erőforrás, valamint modern, a MotoGP-ben fejlesztett elektronikai és aerodinamikai rendszer tesz naggyá.
Készen áll, hogy lazán és elegánsan gyűrje maga alá a közutak és a versenypályák kanyarjait, s olyan élményt nyújtson, amilyet semmilyen más motorkerékpár nem képes.
A Honda szupersportikonja 599 cm3-es, soros, négyhengeres, 16 szelepes, DOHC-vezérlésű erőforrással érkezik, 121 LE-s (89 kW-os), 14 250-es percenkénti főtengelyfordulaton jelentkező csúcsteljesítménnyel kápráztatva el a sebesség szerelmeseit. Vonzerejét tovább fokozza, hogy a nyomatékhatárolós, kuplungasszisztenssel kiegészített tengelykapcsoló és a gyorsváltó is alapáron jár hozzá.
Az elektronikai csomag az RC213V-S-ből és a CBR1000RR-R Fireblade-ből származik, s egyebek mellett elektronikus gázmarkolatot (TBW-t), kilencfokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozót, egykerekezés- és hátsó kerék elemelkedés-gátlót állít a pilóta szolgálatába.
A kanyar-ABS-t és hattengelyes helyzetérzékelőt (IMU-t) is magában foglaló rendszer vezérlőegysége megegyezik a CBR1000RR-R Fireblade-ben dolgozóval. Három gyári és két felhasználó által beállítható menetüzemmódot kínál fel, és a teljesítmény, a motorfék, a HSTC, valamint egykerekezés-gátló működésének szabályozására is lehetőséget ad.
A kifinomult, alumínium hídvázhoz ugyancsak alumíniumból készülő, Pro-Link himbarendszerrel és Showa központi rugóstaggal társított lengővilla kapcsolódik, míg elöl 41 mm-es Showa Big Piston teleszkópok simítják el az úthibákat. A négydugattyús, radiálisan rögzített első nyergekre épülő fékrendszer szintén a legmagasabb színvonalat képviseli, akárcsak az elektronikus szabályozású Honda kormány-lengéscsillapító (Honda Electronic Steering Damper, HESD).
A modell, mellyel leghamarabb az osztrák welsi motorkiállításon találkozhat a nagyközönség február 9-11. között, már megrendelhető. További kérdéseivel keresse értékesítő kollégáinkat!
Még több hírért iratkozz fel hírlevelünkre!
Értesülj első kézből legújabb híreinkről és akcióinkról!
FELIRATKOZOMKorábbi hírek:
Új színekkel érkezik az ADV350 és a Forza család
Vadonatúj fényezéssel érkezik jövőre az ADV350, színeiben részben frissül a Forza 125 és a Forza 350 is.
Miért a Bering?
A motorozás következő szintje
Hogyan ne okozz kárt motorodban és ruházatodban tisztítás közben!
Ellentétben az autókkal, melyek alkatrészeinek nagy része zárt térben találhatóak, a motorkerékpárok, illetve azok vezet...
Motoros farmerek, akár hétköznapra is
Ha Te is a vasparipáddal szeled az utakat, akkor a gardróbodból nem hiányozhat egy igazán jó motoros farmer. Talán emlék...