Hírek, cikkek

Bámulatos új modelleket láttunk - EICMA - Motorkiállítás 2014

Írta: Stáhly Zsolt (Motorkerékpár értékesítő, Honda Szallerbeck)

A Honda Motor Europe Ltd. Mo-i Fióktelepe jóvoltából lehetőségünk volt élőben megnézni a milánói EICMA motorkiállítást. A kétnapos utunk első napján egy comói kirándulás is belefért. A csapatunk 18 főből állt, akiknek a nagy részét akkor ismertem meg.

Milánóban szakadó eső várt minket, ami egy kicsit beárnyékolta a kirándulásunkat. Egy nagy busszal indultunk neki Comónak, ahol az idegenvezetőinktől grátisz esernyőket is kaptunk. Kellett!!! A buszozás után vízre szálltunk, ahol egy kisebb hajóval megérkeztünk a Villa del Balbianello-hoz, a környék egyik nevezetességéhez. Több film (Star Wars, Skyfall) forgatási helyszíne is volt, ami nem meglepő a „kis házikót" látván.

como 1como 2como 3como 4como 5

Ezek után újra busz, majd felvonóval megérkeztünk egy étterembe, ahol a banda nekiesett az ebédnek. Teli hassal lementünk Comó belvárosába, ahol másfél órát áztunk. Este 7-re értünk a gyönyörű milánói szállásunkra, ahol egy órát pihentünk, majd pizzáztunk egy közeli étteremben. Az eső természetesen még mindig szakadt, így visszaérve a szállásra mindenki letesztelte a hajszárítót a cipőjében.

November 5-én eljött a kiállítás napja. A reggel korán volt, viszont ezt kompenzálta a svédasztal. Aznap is megvolt a létszám, így elindultunk a motorok felé. Természetesen a fényképezőgépem töltőjét itthon hagytam, így egy darab kép után le is merült. Szegedi kollégám kisegített és az idegeit feszegetve pár száz motoron lefényképeztettem magam. Ezúton is köszönöm! :)

honda RCV repsolhonda rcv

honda cbr repsolhonda gp

honda moto3

Egyből a Honda stand felé vettük az irányt, ami nem okozott csalódást. Nagy területen, igényesen, kategória szerint sorakoztak a Hondák. A legnagyobb szám az RCV1000 volt. A járgány egy csoda, csak kár, hogy nem lehetett kipróbálni... Formájában brutális és egyben letisztult, nem úgy, mint az Kawasaki H2-je. Az valami földönkívüli formatervező alkotása.Igaz nálunk is volt ilyen, a Vultus, ami nagyon kényelmes még 180 cm felett is.

honda vultushonda vultus2

A Honda újdonságai közül az új Crossrunner tetszett a legjobban. A pofája kiköpött F-es, és a kormányon is pozitív irányban változtattak.

Honda Crosrunner1Honda Crosrunner2

Sajnos az Afrika Twin-t, az 1000-es sor kettest csak emelvényen és jóóó sárosan láttuk.

honda afrika twinhonda AT dakar

honda crf

Jön még ugye a kis Forza (125), ami szerintem nagyon kedvelt lesz az óriási csomagterével. Az áráról nem túl jó híreket lehetett hallani, de majd kiderül. Mindenesetre a PCX-nek nem versenytársa.

honda forza125honda sh30

Volt idő körbenézni más márkáknál is. A Kawasaki és a Yamaha is kitett magáért standépítésben és a motorok is rendben voltak. Az én állam az MV Augusta motorjainál esett le igazán, viszont amikor ráültem 1-2 típusára visszavettem a földről. Naaagyon kényelmetlenek. A kínai motorgyártok – volt jó pár, aminek a feléről még nem is hallottam- közül a KEEWAY magasan a legjobb volt hoszteszlányok és a motorok terén is. Apropó hoszteszlányok, abban a Suzuki nyert! :)

suzuki1

További képek ide kattintva megtekinthetők:

A kiállítás este 6-kor bezárt, ahonnan egyből a reptérre mentünk. Vacsora, hűtőmágnes, csoki, parfüm és irány haza.
Nekem ez a kiruccanás több szempontból is nagyon tetszett. Szuperül meg volt szervezve (igaz az esőt kiiktathattad volna Heni:) ), megismertem más kereskedések motorosait, extra helyeket néztünk meg, a kiállítás nagyon magas színvonalú volt és még a repüléssel is ki voltam békülve, ami nálam nagyon nagy szó!

Következő cikk Előző cikk

Még több hírért iratkozz fel hírlevelünkre!

Értesülj első kézből legújabb híreinkről és akcióinkról!

FELIRATKOZOM

Korábbi hírek:

Motorozz biztonságosan!

2013.03.26.

Havazás ide, hideg oda, a motoros szezont hivatalosan is megnyitották. Ha minden igaz, 2013 a biztonság jegyében zajlik ...

Téli motorozás - gyakorolj télen is fedett pályán!

2013.01.10.

Igen Barátom, nem káprázik a szemed, jól olvastad a fenti sorokat. Bizonyára már elvonási tünetektől szenvedve szinte mi...

Klan fűthető motoros ruházat

2012.10.30.

Az októberi, novemberi zimankóban ázunk-fázunk, de mi még mindig motorozunk... Sajnos ilyenkor már profi motoros ruha né...

Szallerbeck az Aréna plázában - csald el a Párod vásárolni, és egyúttal ráveheted motorozni!

2012.02.24.

Tegyetek egy próbát: ha moziba, egy hétvégi shoppingra, vagy éppen egy találkozóra látogattok el az Aréna Plázába autóva...

B125 cm3 - azaz B jogosítvánnyal vezethető, 125 cm3-es motorok!

2012.02.22.

Bizonyára sokunk hallott már a kezdeményezésről, mely 2011 év végén ért célba, miszerint egy kiegészítő képzés után lehe...